Lost Grimoires Bundle
Sukella syvälle Lost Grimoiresin erikoiseen maailmaan kahdessa kiehtovassa seikkailussa! Auta nuorta alkemistia hänen koulutuksessaan ja paljasta totuus hänen vanhemmistaan, jotka katosivat salaperäisesti poliittisen kaaoksen aikana. Kohoa Griff-suvun neuvonantajaksi ja lähde vaaralliselle tehtävälle pelastamaan heidän nuori kruununperillisensä prinssi Fern synkän taikuuden kourista.