Lost Code ‑asekerrostuspaketti metsästäjälle
Ovatko nämä aseet kadonneen sivilisaation peruja? Arvokas sarja aseesi ennennäkemättömään muotoon muuttavia asekerrostuksia. Sisältää seuraavat: – Lost Code: Asca ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Kiri ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Carnhan ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Rah ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Mia ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Nir ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Mjo ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Alos ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Labr ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Sara ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Telth ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Kera ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Jura ‑asekerrostus metsästäjälle – Lost Code: Iru ‑asekerrostus metsästäjälle Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Ole tarkkana, ettet osta tuotteita, joita sinulla jo on. Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla pelissä Courierille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sisällön käyttötapa vaihtelee sen tyypin mukaan seuraavasti. – Kerroshaarniskan voi ottaa käyttöön Item Boxin Layered Armor Settings ‑valikosta. Huomaa, että kerroshaarniska on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta hahmon arvoihin ja kykyihin. – Lost Code ‑sarjan asekerrostuksia käytettäessä metsästäjän erikoisaseen esille ottamis- / poislaittotehosteet eivät ehkä näy asetyypistä riippuen. *Tämän sarjan esineet ovat ostettavissa erikseen. Varo, ettet osta samaa esinettä kahteen kertaan.