Lornsword Winter Chronicle
Lornsword Winter Chronicle on tarinavetoinen toimintastrategiapeli. Nimesi on Corun Lan Ka, ja Winter Chroniclen tarina aukeaa sinun silmiesi kautta, imperiumia palvelevan Lornknightin silmien kautta – silmien, joiden kohtalona on nähdä paljon enemmän. Ohjaa sankariasi suoraan: taistele, johda, tutki, vangitse ja kutsu. Toteuta taktiikkaasi tuossa tuokiossa. Valmistele armeijaasi ajan mittaan: hallinnoi kultaa, elintarvikkeita, taistelurintamia, yksikkötyyppejä ja rakennusten päivityksiä. Valitse, mitä taisteluja haluat käydä seuraavaksi ja minkä tason haasteita halajat. Ystävät voivat milloin tahansa lyöttäytyä seuraasi taisteluun; peliä ei tarvitse aloittaa alusta tai edes keskeyttää. Näyttötilaa, resursseja ja kutsuja käytetään yhteisesti liittolaisen kanssa. Koe strategia uudella tavalla, sillä RTS-peli Lornsword Winter Chronicle on suunniteltu alusta saakka nimenomaan ohjaimella pelattavaksi.