Lonely Mountains: Downhill - Riley's Return
Aja kartoittamattomalle alueelle ja tutustu Mount Rileyn kadonneeseen polkuun tässä ilmaisessa sisältöpaketissa. Todista taitosi uusissa haasteissa ja avaa upouusi maaelementaalin muokkaussarja. Riley’s Return toimittaa tuoreen seikkailun Lonely Mountainsiin.