Little Nightmares III
Lähde uuteen seikkailuun Little Nightmaresin omaleimaisessa maailmassa. Little Nightmares III -pelissä Low ja Alone yrittävät löytää tien ulos Nowherestä. Kaksikko on vankina Spiralissa, pelottavien paikkojen ryppäässä, jossa he yrittävät selviytyä yhdessä vaarallisessa harhojen täyttämässä maailmassa ja paeta vielä vaarallisempaa uhkaa varjoissa. Nyt voit kohdata ensimmäistä kertaa sarjan historiassa lapsuudenaikaiset pelkosi ystävän kanssa joko verkkoyhteispelissä tai yksin tekoälyhahmon kanssa.