Little Misfortune
Little Misfortune on tutkimukseen sekä kivoihin ja välillä vähän pahoihinkin hahmoihin keskittyvä interaktiivinen tarina, jossa pelaajan tekemillä päätöksillä on merkitystä. Uuden ystävänsä herra Äänen kanssa Misfortune lähtee metsään, jossa hän pääsee selvittämään salaisuuksia mutta joutuu kokemaan myös vähän huonoa onnea. Peli sijoittuu samaan universumiin kuin Fran Bow -kulttipeli. Pelin on luonut visionäärinen kehittäjäduo Killmonday Games.