Lindwurm
Lindwurm on germaanisen mytologian siivetön kaksijalkainen lohikäärme, joka muistuttaa suurta käärmettä. Se on suuri ja pelottava olento, monien legendojen suuri vihollinen, ja se asustaa Battle Brothersin maailman villeissä ja sivistymättömissä osissa. Johda palkkasoturijoukkosi pelottavaa Lindwurmia vastaan ja valtaa sen aarrekammio omaksesi! Piirteet: - Lisää uuden vastustajan, jolla on ainutlaatuinen mekaniikka ja saalis: Lindwurm - Lisää uuden Lindwurm-aiheisen nimikkopanssarin, kypärän ja kilven - Lisää uuden käyttöesineen: Happopullo - Lisää uuden Lindwurm-aiheisen bannerin, jonka voit valita palkkasoturijoukollesi.