LIKE A DRAGON Series Starter Pack
Nouse lohikäärmeen lailla eeppisissä roolipeliseikkailuissa, jotka vievät nykypäivän Japaniin ja Havaijille. Pelaa pysäyttämättömällä altavastaajalla Ichiban Kasugalla ja hänen hylkiöistä muodostuvalla ryhmällään – matkan varrella heistä tulee odottamatta sankareita. Tämä kokoelma sisältää kaksi ylistettyä peliä ja tarjoaa uuden tavan kokea Like a Dragon -sarjan. Yakuza: Like a Dragon – Tartu luotettavaan pesäpallomailaasi ja muodosta epätavallisia ystävyyssuhteita. Kukista viholliset dynaamisissa roolipelitaisteluissa ja selvitä, miksi yakuza-pomo yritti tappaa Ichiban Kasugan, joka meni vankilaan 18 vuodeksi suojellakseen häntä. Like a Dragon: Infinite Wealth – Ota kaikki irti elämästä Japanissa ja tutki Havaijia suuressa roolipelitoimintaseikkailussa, joka kattaa jopa Tyynenmeren. Tarinassa kohtalo saattaa yhteen kaksi suurta sankaria ja heidän liittolaisensa, joiden tehtävä on muovata yakuzan tulevaisuus.