Liberated: Enhanced Edition
Liberated on toiminta-seikkailupeli, jonka tapahtumat sijoittuvat sarjakuvan sivuille. Käsin piirrettyjen graafisten novellien taidetta sekä vuorovaikutusta ja sivuttaisvierittävää toimintaa saumattomasti yhdistävä teos on videopelien ja sarjakuvien mullistava yhteenliittymä. Dystooppisessa lähitulevaisuudessa aavemaisen tuttuun tapaan verkkoon kytkeytynyt yhteiskunta antaa täyden vallan hallinnolle – turvallisuuden nimissä. Liberated-niminen kapinallisjoukko nostaa kuitenkin päätään. Liberated: Enhanced Editionin sisältö: - kehuttu peli kokonaisuudessaan parannellun pelattavuuden ja sisällön kera - kokonaan englanninkielinen ja mukaansatempaava ääninäyttely - 2 jälkinäytöslukua: "For the Homeland" ja "Glory to the Heroes"