Lianshi Costume Set
Tämä paketti, joka sisältää neljä uutta asua Lianshille, tulee saataville tutoriaalin läpäisyn jälkeen. Huomaa: – Voit lukea lisätietoja tämän paketin sisältämistä asuista pelin virallisilta kotisivuilta. – Tämä sisältö on osa tiettyjä muitakin sarjoja. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.