Lethal Honor - Order of the Apocalypse
Lethal Honor – Order of the Apocalypse on haastava roguelite-lähitaistelupeli. Siinä on ylimaallisia olentoja, nopeatempoista lähitaistelua ja voimakkaita kykyjä. Ole osa salaista organisaatiota, joka tutkii paranormaaleja ilmiöitä ja taistelee ihmiskunnan selviytymisen puolesta. Valmistaudu selvittämään totuus! Käsinpiirretyt sarjakuvaruudut on integroitu saumattomasti pelimekaniikkaan, jotta voisit uppoutua täydellisesti synkkään tarinaan täynnä mysteerejä ja jännitystä. Jokaisen pelikerran ja kuoleman myötä saat selville enemmän Wolf Islandin vaaroista ja siellä piilevistä salaisuuksista. Intensiivinen, nopeatempoinen taistelu pistää taitosi koetteille! Suin päin hyökkääminen johtaa vain ennenaikaiseen hautaasi. Löydä oma tyylisi sekoittelemalla uniikkeja kykyjä, voimallisia esineitä ja lumouksia voimakkaiksi yhdistelmiksi. Taistele vaikeita pomovastuksia vastaan ja osoita ylivertaisuutesi. Päästä helvetti valloilleen vihollistesi keskuudessa! Koe mysteerit! Selvitä Lethal Honorin häiritsevät salaisuudet ja tarina, joka kehittyy edetessäsi pelissäsi halki saaren elinympäristöjen. Vaihtele omia tarinoitaan etenevien Lost Agentien ja Key Agentien välillä, kun yrität selvittää, mitä saarella tapahtuu. Tervetuloa peliin Lethal Honor – Order of the Apocalypse!