LEGO The Hobbit -pelissä pelaajat voivat pelata elokuvien suosikkihetkensä. Pelissä seurataan Bilbo Reppuli -nimisen hobitin seikkailua, jossa Gandalf-velho värvää Bilbon auttamaan Thorin Tammikilpeä ja hänen kääpiöryhmäänsä.