Legend Pack – Rainbow Six Siege
Solid Snake liittyy mukaan Rainbow Six Siegeen! Legend Packin sisältö: – Solid Snake operaattoriksi – Eeppinen 3D Operator ‑paketti – 1 200 R6 Crediittiä Tämä pakkaus on tarjolla vain kauden loppuun asti, joten älä heitä tilaisuutta hukkaan! R6 Crediitit ovat pelinsisäistä valuuttaa, jota voi käyttää Tom Clancy’s Rainbow Six Siege ‑pelissä. Niillä voi ostaa pelinsisäisiä tuotteita, kuten Premium Battle Passin, uusia operaattoreita ja ulkoasutuotteita, kuten aseiden ja operaattoreiden skinejä. Tästä paketista ei voida saada hyvitystä.