Legacy of the Forge
Palaa Kuttenbergiin ja testaa sepäntaitosi hankkiaksesi ja korjataksesi legendaarisen, palaneen pajan – saman, jossa isäsi Martin vietti nuoruutensa oppipoikana. Rakenna oma asuinsijasi keskelle Kuttenbergia: suunnittele paja, sen ympäristö ja omat yksityistilasi omaan pelityyliisi sopiviksi, kalusteineen ja yksityiskohtineen. Uppoudu isäsi menneisyyteen seppänä ja selvitä se osa hänen elämästään, joka on pysynyt kätkettynä – tähän asti. Ratkaise arvoitus kunnianhimoisesta mestariteoksesta, jonka parissa isäsi työskenteli, ja jatka hänen jalanjäljissään sen viimeistelemiseksi. Nouse seppämestariksi, hyödynnä uutta mainettasi ja auta Kuttenbergin väkeä miekkojen takomisessa, haarniskojen valmistuksessa ja vähän erikoisemmissakin pyynnöissä. Uusien päivittäisten tehtävien lisäksi Henry saa käyttöönsä uuden ansaintamekanismin, joka avaa käyttöösi täysin uuden kodinmuokkausjärjestelmän. Tarjolla on yli 100 miljoonaa yhdistelmää pajan, yksityistilojen ja ympäristön muokkaamiseen. Kun saat pajan valmiiksi, voit kutsua sitä kodiksesi – johon voit aina palata. Legacy of the Forge on Kingdom Come: Deliverance II:n toinen tarinalaajennus. Se sisältyy Expansion Passiin ja Gold Editioniin.