Left 4 Dead Weapons
Als eerbetoon aan de prachtige coöpshooter boordevol zombies van Valve hebben we drie beroemde wapens van Left 4 Dead 2 toegevoegd aan Dying Light. We willen dat iedereen ze kan gebruiken, dus ze kosten je geen cent. Download de gratis DLC en ontvang drie blauwdrukken zodat je de elektrische gitaar, de koekenpan en de golfclub meteen kunt gebruiken. Haal het wapenpakket van Left 4 Dead 2 meteen in huis en speel de vetste riffs, serveer het lekkerste roerei en werk aan je swing!