Leatherface
Leatherfacen kyltymätön nälkä on johdattanut hänet moniin omituisiin paikkoihin. Siitä ei ole kauaakaan, kun hän käveli pyörivän, purppuran oviaukon läpi ja löysi itsensä uudesta maailmasta. Sieltä hän löysi useita omituisia olentoja kokeiltavaksi. Moottorisahaa kantava Leatherface viettää nyt päivänsä teurastaen suuria sotureita, jotka uskaltavat seistä hänen tiellään.