Lara Croft and the Temple of Osiris & Season Pass -paketti
Laran on yhdistettävä voimansa kilpailevan Carter Bellin ja vangittujen jumalien Horuksen ja Isisin kanssa kukistaakseen pahan Set-jumalan. Neljän pelaajan tarinatilassa pelaajien on työskenneltävä yhdessä tutkiakseen temppeliä ja kukistaakseen laumoittain Egyptin alamaailman vihollisia. Ota kaikki irti Lara Croft -kokemuksesta Season Passilla, joka sisältää Icy Death- ja Twisted Gears -paketit.