Lake Nelson
Lake Nelson on kuvankaunis kalapaikka Teksasin sydämessä, ja se on kokonsa ja kalastettavien kalojen kokoon nähden ainutlaatuinen paikka. Noin 10 eekkerin (4 hehtaaria) kokoisella järvellä ei ole tarvetta veneelle, vaan kalastus hoidetaan rannalta. Lake Nelson tarjoaa 15 kalalajia, joista osa on harvinaisia Teksasissa ja joita kaikkia löytyy kookkaina. Voit saada jopa 6,8 kilon hirviöbassin ja 15 lb (21,3 kg) luuhauen! Siellä on myös aurinkoahvenia, isoaurinkoahvenia ja valkosilmäkuhia, sekä 47 lb (11,3 kg) karppeja, jotka tarjoavat kunnon haastetta. Lake Nelson tarjoaa kolme turnausta, kolme uutta uratapahtumaa ja 25 uutta pomokalaa jahdattavaksi ja napattavaksi, joten on on helppo ymmärtää, miksi paikka on niin suosittu!