Lähdekristallit – 2000
Antaa lähdekristalleja. Lähdekristalleilla voidaan ostaa taistelijoille kosmeettisia ominaisuuksia, kuten ensi-iltakuoseja, erilaisia sävynmuuntajia hahmojen asuille ja muuta!