Lacuna - A Sci-Fi Noir Adventure
Savuke toisensa jälkeen putoaa tyhjyyteen. Sarastava aurinko valaisee alapuolella siintävän rakennusten meren. Vilkaisen tähtiä viimeisen kerran ennen kuin ne himmenevät taivaalta. Niistä ei ole minua opastamaan. Niitä ei kiinnosta helvetin vertaa. Minun on tehtävä päätös itse. Pian. En vain tiedä miten. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi teen, mitä teen. En yhtään. Enää ei ole aikaa ajattelemiselle. Minun on mentävä. Homman nimi on tämä Olet Neil Conrad, CDI-agentti. Olet saanut tiedon murhasta ja säntäät tapauksen kimppuun, mutta se tulee kääntämään elämäsi ja koko aurinkokunnan mullin mallin. Kysele, kerää todistusaineistoa ja liitä tiedonmurut toisiinsa kunnes saat kokoon rumaa totuutta muistuttavan kyhäelmän... tai sitten et. Ei uusintayrityksiä Tarina haarautuu ja päättyy valintojesi perusteella. Paluuta ei ole. Voit toki kiirehtiä loppuun, jos sinua ei haittaa maksaa siitä kovaa hintaa. Ja jos pelaat pelimerkkisi oikein, saatat pysyä hengissä. Kuinka pitkälle pääset? Kaikkiin kysymyksiin ei ole oikeaa vastausta. Oletko valmis suojelemaan perhettäsi myymällä ystäväsi? Vaarannatko rakkaasi yleisen hyvän vuoksi? Ylläpidätkö rauhaa vai paljastatko totuuden, joka pirstaloi maailman? Iskikö seikkailupelinälkä? Vaikka peliklassikot olivat aikoinaan upeita kokemuksia, Lacuna hankkiutuu eroon seikkailupelien painolastista!