Kuningas Ransomin pelimerkkisetti
Kuningas Ransom on kauniisti kuvioitu sekä hienosti suunniteltu klassinen pelimerkkisetti. Se on sopivasti saanut nimensä Pure Hold’em -yhteisön mukaan, joten Kuningas Ransomin pelimerkkisetti kertoo vastustajillesi, että olet kokenut pelaaja pokeripöydässä.