Kuhn Equipment Pack
Laajenna pelikokemusta Farming Simulator 17:n uudella virallisella lisäosalla! Tämä lisäosa sisältää 18 uutta KUHN-laitetta. Kun lisäsisältö on ladattu koneelle, se on käytettävissä pelinsisäisen kaupan kautta. Varmista, että sinulla on riittävästi pelinsisäistä valuuttaa tarvikkeiden ostamiseksi!