Kotenok
Hyppää tarkasti kuin pikselitaidekissa retrotyylisessä tasohyppelypelissä! Pelaa kadonneena kissanpentuna vaarallisessa metsässä! Hallitse tiukat tasohyppelyohjaimet, sprinttaa, hyppää ja tee tuplahyppyjä 50 hankalan vaiheen läpi, jotka ovat täynnä piikkejä, vihollisia ja nokkelia pulmia. Tutustu eloisiin pikselitaidemaailmoihin, hyppele sienien päällä, päihitä viholliset ja etsi piilotettuja keräilyesineitä. Pystytkö ohjaamaan tämän pirteän kissan kotiin? Viehättävä rakkauskirje klassisille tasohyppelypeleille!