Knee Deep
Kun mennyttä miestä oleva näyttelijä hirttää itsensä paikkakunnalla, parrasvalot suuntautuvat takapajuiseen Cypress Kneen kaupunkiin Floridassa. Knee Deep on rikostrilleri, jossa valinnoilla on väliä, kun tutkit tätä salaperäistä itsemurhaa. Näytöstäsi tulee näyttämö, kun tutkit tapausta kolmena hyvin erilaisena hahmona: röyhkeänä bloggaajana Romana Teaguena, puilla paljailla olevana paikallisena toimittajana Jack Belletinä ja kyynisenä yksityisetsivänä, K.C. Gaddisina. Käytä havainnointi- ja päättelytaitojasi ja nokkeluuttasi vetääksesi syrjään verhon ja paljastaaksesi totuuden tämän rämeelle sijoittuvan salaliiton takana. Koe maaginen todellisuus, jossa hahmoja kuljetetaan kohtauksesta toiseen, lavasteet liikkuvat paikoilleen ja orkesterisyvennyksestä leijailee musiikkia. Knee Deep -pelissä keskeistä ovat hahmot, tarinankerronta ja rämeisen Floridan melodraama.