Klassinen Captain Marvel -paketti
Kun räjähtävä muukalaislaite antoi Carol Danversille hämmästyttävät supervoimat, hänestä tuli tähtienvälinen supersankari nimeltään Captain Marvel! Nyt hänen arkkivihollisensa palaavat takaisin hänen elämäänsä ja Captain Marvelin on pelastettava New York. Tämä paketti sisältää 8 pelattavaa hahmoa ja uuden ajoneuvon!