Klassinen avaruuspaketti
Pieni askel ihmiselle, suuri harppaus LEGO-maailmalle! Vie ikoninen astronautti ja valikoima klassisen avaruussarjan ajoneuvoja ja esineitä LEGO Worldsiin. Luo, löydä, tutki ja lähde uusille seikkailuille yhdessä ystäviesi kanssa, kun matkaat maailmojen halki kuumönkijällä. Lennä ilmakehän läpi avaruusristeilijällä, kaiva uutta kuubiomia avaruuskaivinkoneella ja laskeudu yhden hengen avaruusaluksella uuteen avaruusteemaiseen maailmaan!