Kingdom Eighties
Kingdom Eighties uusi itsenäinen peli Kingdomin palkittuun mikrostrategiasarjaan. Se on kuin rakkauskirje nostalgisille päiville, joita täyttivät pyöräajelut, kesäleirit ja istuskelu pyjamassa television ääressä lauantaiaamuisin. Sinä pelaat Johtajaa, nuorta leiriohjaajaa, jonka on suojeltava perhettään ja koko kaupunkia mystisten Ahneiden heltymättömältä hyökkäykseltä. Naapuruston nuoret lapset ovat apunasi, ja löydät myös joitain uusia ystäviä matkan varrella: Mestarin, Näprääjän ja Velhon, jotka tarjoavat sinulle taitonsa ja tukensa taistelussa. Mikä on Luomisen kruunun salaisuus ja miksi Ahneet yrittävät varastaa sen? Uudet ja palaavat Monarch-polkupyörät: Napatkaa pyöränne ja valmistautukaa Ahneuden kesään! KINGDOM-PELI VETERAANEILLE JA VASTA-ALKAJILLE Kingdom-sarjan tunnettua mekaniikkaa hyödyntävä Kingdom Eighties lisää uuden kerronnallisen lähestymistavan. Värvää naapuruston lapset avuksesi ja määrää heille roolit rakentajina tai sotilaina, ja laajenna aluettasi samalla, kun selvität sukupuusi, Ahneiden ja Luomisen kruunun salaisuuksia. VAHVEMPIA YHDESSÄ Kingdom Eighties tarina neljästä epätodennäköisestä sankarista ja heidän välisestä ystävyydestään. Sinä olet Johtaja, ja kaupungin kohtalo lepää sinun harteillasi, mutta sinun ei tarvitse pyöräillä yksin: Mestari, Näprääjä ja Velho liittyvät mukaasi ja auttavat sinua taistelussa uniikeilla kyvyillään. PAINU KADUILLE TYYLILLÄ Kesäleiri on vasta alkua! Matkustat eri sijainneissa, joita ei ole koskaan aiemmin Kingdom-sarjassa nähty. Etsi uudet renkaat allesi skeittipuistosta, käy Pääkadun kaupoissa ja vapauta New Landsin ostoskeskus Ahneista. Kaikki sijainnit on luotu Kingdomin tunnistettavalla, lumoavalla pikselitaiteella.