Kill It With Fire
Hämähäkki, ihmiskunnan vanhin ja tappavin vihollinen. Lisensoituna Kill It With Fire -tuholaistorjujana sinun tehtävänäsi on taistella niitä vastaan! Nappaa aseesi ja käy kahdeksanjalkaisten tuholaisten kimppuun matkalla läpi ajan, avaruuden ja esikaupunkialueiden – joskaan ei välttämättä juuri tuossa järjestyksessä. Hämähäkkien päihittämiseksi sinun on hyödynnettävä niiden ainoaa heikkoutta: TULTA. Tai luoteja. Tai räjähteitä, heittotähtiä, liiskaamista... oikeastaan melkein mitä vain. Mutta se ei tarkoita sitä, että se olisi helppoa – ensin sinun on nimittäin löydettävä hämähäkit. Hyödynnä viimeistä huutoa olevaa hämähäkkiseurantatekniikkaa ja selvitä, missä sadoista mahdollisista piilopaikoista saaliisi piileksii. Sen jälkeen sytytä kaikki tuleen ja liiskaa pakeneva hämähäkki paistinpannulla. Vain siten voit olla varma, että se kuolee.