KeyWe - Early Bird Pack
Ennakkotilaa peli nyt, niin saat Early Bird -paketin! Varustaudu postivirkailijan velvollisuuksiin tällä postiteemaisella asustepaketilla! Näytä tehtäviesi arvoiselta, avaa käyttöösi uusia tavoitteita ja hanki lisää postimerkkejä kokeellisella postivimpaimella! Kokeellinen postivimpain – Kokeellisen postivimpaimen avulla avaat käyttöösi lisää minipelejä. Suorita hauskat lisäpuuhat, niin saat lisää postimerkkejä asusteiden ostamista varten! Zuni-vauvamustekala – Zuni haluaa kovin mielellään matkata Jeffin ja Debran selässä näiden suorittaessa työtehtäviään! Kasuaarinaamio – Postikonttorin kasuaaritiimi ei ole kaikkein valppainta sorttia, ja siksi voit sulautua joukkoon käyttämällä tätä naamiota! Buckin risuparta – Postikonttorin päälliköllä Buck Hammilla on hyvä huumorintaju, joten Buck ymmärtää varmasti arvostaa tätä asustehelmeä, jolla kiivikollegat osoittavat kunnioitustaan!