Kesätasot
KESÄ on saapunut Arendelleen! Läpäise 30 tasoa UPOUUDELLA Summer-kesäkartalla, niin pääset ruskettumaan Olafin kanssa! Kokeile uusia pelimekaniikkoja, kuten Spinning Whirlpoolia ja Olaf's Sail Boatia! Kerää kaikki kukat, niin avaat erikoispalkintoja!