Käsittele demoni
Demonin erikoistarjous saapui juuri Vandelliin! Tapaa Vnadellin eksklusiivinen paketti Demonilta! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Vandell - 200 pistettä - Vandellin erikoisasu - Vandellin erikoiskarvat - Demoniajokoiralemmikin *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi hyvittää, koska se sisältää kertakäyttöisiä pelin sisäisiä esineitä, joita ei voi noutaa. *Oston yhteydessä paketti menee viestikenttään. *Jos omistat Vandellin, saat Vandellin tietyltä määrältä pisteitä.