Kartta: Verenluovutus
E-päivän jälkeen siviilien lääkintäkeskukset työskentelivät kellon ympäri tarjotakseen turvapaikan evakuoiduille ja pitääkseen Gearsit taistelukentällä. Korkealla olevat suoja-asemat sekä vihollisia hidastavat pullonkaulat tarjoavat jännittäviä hyökkäys- ja puolustusskenaarioita.