Kartta: Sotakone
Taajaan asutettuun COG-siirtokuntaan julistettu hätätila on pakottanut evakuoimaan tämän kauttakulkuaseman. Rataa ympäröivät alueet tarjoavat nopeita liikkumismahdollisuuksia, mutta ne ovat haavoittuvaisia voimakkaalle tykkitornille.