Kartta: Mercy
Vuosikymmenten levon jälkeen Mercyn keskusta on jälleen piiritettynä. Keskellä oleva suuri parveke hallitsee Sanctuaryn ympärillä käytävää taistelua. Voitto saavutetaan vihollista paremmalla liikkeellä.