Kartta: Aamurusko
Outsiderit ovat muuttaneet tämän hylätyn kaivossiirtokunnan kukoistavaksi kyläksi. Kaksi puolustusrakennelmaa hallitsee ympäristöä – korkealla sijaitseva baari sekä suojattu kaivos.