Kanjozoku Game & Buried Alive
Kanjozoku Game & Buried Alive Bundle yhdistää intensiiviset katukisat ja hyytävän selviytymiskauhun ainutlaatuiseksi sekoitukseksi vauhtia ja jännitystä. Olitpa sitten pujottelemassa yöliikenteessä tai taistelemassa hengestäsi maan alla, tämä kaksikko tarjoaa raakaa adrenaliinia jokaisella tasolla. Kanjozoku Game vie sinut nopeatempoiseen maailmaan, jossa maanalaiset kuljettajat ajavat äärirajoilla pimeillä ja mutkaisilla moottoriteillä. Räätälöi jokainen auton osa, testaa reaktiosi huippunopeuksissa ja nouse riveissä maailmassa, jossa hallinta on kaikki kaikessa. Buried Alive upottaa sinut kauhistuttavaan pakokamppailuun, jossa jokaisella valinnalla on merkitystä. Olet loukussa tuntemattomassa paikassa, uhkien ja epävarmuuden ympäröimänä, ja sinun täytyy tutkia, ratkaista ja selviytyä kilpaa kelloa vastaan kilpailussa, jota mikään kone ei voi voittaa. Tämä paketti haastaa sekä hermosi että taitosi – kaksi peliä, kaksi ääripäätä, yksi unohtumaton matka.