KALIMBA
"Kaunis, upeasti suunniteltu, palkitseva ja ajatuksia herättävä… 10/10" Official Xbox Magazine "Yksi vuoden suurimmista nautinnoista… 9/10" God is a Geek Hyppää, matkaa ja lennä tiesi läpi arvoituksellisten maanalaisten maailmojen palkitun Press Play -pelitalon uudessa upeassa tasohyppelyseikkailussa! Ilkeä shamaani on syössyt Kalimban saaren pimeyteen, ja toteemiesi on matkattava alamaailmasta taivaisiin valon palauttamiseksi maahan. Pelaa yksin tai tartu co-op-haasteeseen, jota Official Xbox Magazine kuvaili sanalla "maaginen". Lataa Kalimba nyt ja käy seikkailuun!