Kaji Character Pack
Kadun vapaa sielu — tapaa Kaji kentällä! Tämä paketti sisältää: - Hahmo — Kaji - Kaji Kasvuboksin lippu ×5 *Kun ostat, pakettia ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä / palautumattomia peliobjekteja. *Oston jälkeen paketti lähetetään viestilaatikkoosi. *Jos omistat jo Kaji, hän vaihdetaan tiettyyn pistemäärään. *Oston jälkeen et voi ostaa Kaji Tehokas/Legendaarinen Paketti DLC:tä. *Paketin komponentteja ja myyntiä voidaan muuttaa tai lopettaa ilman ennakkoilmoitusta.