Kadonnut valo
Kolme uutta lukua kertovat tarinan läpi hänen ajatuksia herättävä finaali. Jälleen kerran pieni kynttilä kautta kulkeviin tummin syvyyksiin.Voiko hän löytää tiensä valo valot?