Just Cause 4
Tervetuloa Solísiin, suureen eteläamerikkalaiseen konfliktien, sorron ja äärimmäisten sääolosuhteiden kehtoon. Just Cause 4:ssä agentti Rico Rodriguez saapuu Solísiin selvittämään totuuden menneisyydestään – hinnalla millä hyvänsä. Pue yllesi liitopuku, varusta kustomoitava heittokoukku ja valmistaudu aiheuttamaan kaaosta!