Jurassic World Evolution 3: Deluxe Upgrade -paketti
Jurassic World Evolution 3: Deluxe -päivityspaketti sisältää neljä ylimääräistä huikeaa esihistoriallisen lajin perheyksikköä, joista jokaisesta löytyy naaras-, uros- ja poikasversio: - Protoceratops - Guanlong - Thanatosdrakon - Concavenator Osta Jurassic World Evolution 3: Deluxe -päivityspaketti, joka sisältää mosasaurus-skinin, uniikin Clark County -kulissin sekä kolme mönkijäskiniä huolto- ja korjaustiimille.