JUMANJI: videopeli
Seikkaile ja naura kavereittesi kanssa toiminnantäyteisessä Jumanji-pelissä, joka on todellinen selviytymishaaste muihin maailmoihin kaipaaville! Vain sinä ja kolme kaveriasi voitte löytää JALOKIVET ja pelastaa Jumanjin. Siirry siis nettiin, kokoa kaverisi yhteen ja pelaa heidän kanssaan jaetulla näytöllä – tai yksin AI-kumppaneiden avustuksella. Pelissä odottavat vaaralliset hirviöt, inhottava rosvojoukko ja ansat, joita on vältettävä. Pelin edetessä voit avata siistiä lisäsisältöä. Kun pelihahmoinasi ovat tohtori Bravestonen, Rubyn, Hiiren ja professori Oberonin kaltaiset sankarit, voit olla varma, että kykysikin ovat ainutlaatuisia. Pelasta päivä onnistumalla – tai epäonnistumalla hauskasti!