Judgment VIP Pass
Ole ensimmäinen, säästä paljon, näytä hyvältä! VIP Season Pass toimii kahden pelin lisäosan (yhteensä 6 moninpelikarttaa ja 2 uutta pelimuotoa) ennakkotilauksena ja tarjoaa välittömästi käyttöösi 9 rajoitettua olemusta ja erityisen VIP-rajoitetun pelilistan, josta saa kaksinkertaisen määrän kokemuspisteitä. Saat myös tulevat moninpelikartat aiemmin käyttöösi! Älä lataa kumpaakaan pelin lisäosaa, jos ostat VIP Season Passin, niin sinua ei veloiteta kahdesti.