Joe's Diner
Jossain huomattavan Route 7:n varrella, keskellä ei-mitään, sijaitsee Joen Kuppila. Päätyösi on pitää pöydät puhtaana, kun olet työntekijänä hautausmaavuorossa seuraavan kuukauden ajan. Valitettavasti siinä on pieni ongelma. Vanha kuppila on rakennettu muinaisen intiaanien hautausmaan päälle. Haudattujen joukossa on kaksi kilpailevaa päällikköä lepäämässä eläessään he eivät voineet sietää toisiaan. Tarjoilijan tehtäviesi lisäksi on sinun vastuullasi pitää rauha maassa ja olla herättämättä vihaisten päälliköiden raivoa. Jotta saat heidät ikuiseen lepoon, sinun pitää vain tehdä velvollisuutesi. Kuulostaa helpolta, mutta sitä se ei ole – todellakaan.