Jessie Character Pack
Voisiko se olla... Jessie? Se todellakin on! Rebeccan sisko Jessie valaisee hovia. Häikäisevistä taidoistaan ja poikkeuksellisesta pelattavuudestaan tunnettu hän tekee vaikutuksen. Ketterän ketteryyden ja voimakkaiden kykyjensä ansiosta Jessie on voima, jonka kanssa on otettava huomioon. Älä missaa mahdollisuutta todistaa hänen poikkeuksellista lahjakkuuttaan. Viritä nyt ja valmistaudu olemaan Jessien erinomaisen suorituskyvyn kiehtova! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Jessie - Jessie Kasvupakettilippu x5 *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos omistat Character Passin, Jessie vaihdetaan 50 pisteeseen, kun avaat paketin.