JCB DLC
Laajenna pelikokemustasi uudella Farming Simulator -pelin virallisella lisäosalla! Tämä DLC-lisäosa sisältää JCB-merkin 5 uutta ajoneuvoa ja 6 uutta lisätarviketta! Kun olet ladannut tämän uuden sisällön, se on saatavilla pelin sisäisestä kaupasta. Muista varmistaa, että sinulla on varaa ostaa ne.