It's Christmas Bundle!
"Joulu on kohta täällä, ja sen vuoksi halusimme tarjota sinulle pelejämme yhdessä isossa paketissa. Sukella syvälle fantasiamaailmoihin, jotka loimme täysin sinua varten. Pelasta ystäviä, perhettä, kuningaskuntia ja jopa maailmoja tällä joulukokoelmalla, jonka mukana tulee: Endless Fables: Shadow Within - Unet eivät ole aina sitä miltä näyttää. King's Heir: Rise to the Throne - Paljasta kuningasta uhkaava salaliitto! Lost Grimoires 3: The Forgotten Well - Pelasta kuningaskunta kirouksen kourista! Persian Nights 2: The Moonlight Veil - Kahden kuun ja yhden rakkauden välissä. Queen's Quest 2: Stories of the Forgotten Past - Suorita tutkimuksia muodonmuuttajana! Skyland: Heart of the Mountain - Jättiläiset herätkää!"