ITRunner DLC
Laajenna pelikokemustasi uudella Farming Simulator 15 -pelin virallisella lisäosalla! Tämä DLC-lisäosa sisältää 8 uutta peräkärryä ITRunner-, Bergmann- ja Farmtech-merkeille! Koukkuperäkärryllä voit kuljettaa hyödyllisiä työkaluja koko kartan laajuudelle! Kun olet ladannut tämän uuden sisällön, se on saatavilla pelin sisäisestä kaupasta. Muista varmistaa, että sinulla on varaa ostaa ne.