It Could Happen To You
Rauhallinen lomasi pienessä kylässä keskeytyy, kun kylää alkavat terrorisoida yötaivaalla vaeltavat oudot valot ja käsittämätön karjan silpominen. Salaperäiset mustapukeiset miehet vaanivat kyläläisiä, joista osa katoaa. Olet ainoa, joka voi löytää heidät. Onnistutko pelastamaan kaikki ja selvittämään, mitä pimeän tultua todella tapahtuu? Valmistaudu mysteeriin, joka ei jätä sinua rauhaan. Näin voisi käydä sinullekin. Ominaisuudet: * Mukaansatempaava, jännittävä tarina, jossa on haarautuvaa kerrontaa ja useita loppuja. * Monta tutkittavaa paikkaa ja vaihtuvat vuorokaudenajat. * Ainutlaatuinen retrografiikkatyyli, jossa yhdistetään pikselitaidetta ja valokuvausta. * Alkuperäinen 80-luvun kauhusyntikalla ilotteleva soundtrack. * Osoita ja klikkaa -mekaniikka.