Ironcast
Viktoriaanisen ajan tieteiskirjailijoiden, kuten H. G. Wells ja Jules Verne, innoittama. Ironcastin tapahtumapaikkana on jännittävä vaihtoehtoinen menneisyys. Aika, jolloin hienostuneet miehet ja naiset silinterihatuissaan ja hilkoissaan ajoivat jättimäisiä, käveleviä sotakoneita ja kylvivät tuhoa Brittiläisen imperiumin vihollisten keskuudessa. Ota haltuusi ironcastiksi kutsuttu seitsemänmetrinen kävelevä kone ja puolusta 1880-luvun viktoriaanista Englantia hyökkäävien vihollisten ironcasteilta. Taistelut käydään tuottamalla voimavarapalikoita, jotka pitävät yllä kaikkia Ironcastin aseita ja järjestelmiä. Sinun on valittava, miten käytät nämä palikat mahdollisimman tehokkaasti. Voit olla joko hyökkäävä, niin että lamautat ja tuhoat vastustajasi, tai keskittyä puolustamiseen, jos epäilet vihollistulen voimistuvan hetkenä minä hyvänsä. Ominaisuudet: - Vuoroittain pelattava strateginen taistelupeli, jonka tapahtumapaikkana on monitahoinen ja mielenkiintoinen 1880-lukua muistuttava aikakausi. - Roguelite-kampanjapelitapa, jossa kuolema on lopullinen, mutta jossa palkinnot pysyvät tallella pelisessiosta toiseen. Pakota hyökkäävät joukot perääntymään ja jatka voittoon saakka! - Käsin maalattu taidegrafiikkatyyli. - Steampunk-genren ja viktoriaanisen sci-fin innoittama. - Varasta uutta teknologiaa ja kykypäivityksiä kaatuneiden viholliskoneiden romuista. - Muokkaa omaa ironcastiasi erilaisilla ainutkertaisilla aseilla ja puolustusjärjestelmillä. Yli 50 erilaista avattavaa esinettä, joista saa koottua lähes rajattoman määrän eri yhdistelmiä. - Passiivisten lisäysten avulla pelaajat voivat muokata oman ironcastinsa aseita ja kykyjä.